E-mailekből, webről, közösségi site-ok hirdetéseiből árad a laza urbán értelmiségi alapmárkájának bónja, aminek kinyomtatásá és felmutatásával 30% kezvezmény jár a cég boltjaiban. Értelme nem sok van a kuponnak, hiszen ennyi erővel a boltra is kitehetnék az egyharmados diszkontot, hogy boldog-boldogtalan felruházkodhasson galléros pólókból.
Ellenben jó kis gerillamarketing ez, több ismerősömtl is megkaptam insider információként: csak neked, csak most. A beavatottak körbeküldözgetik és tervezik a közös nagybevásárlás idejét. A szövegezés még inkább arra játszik, hogy a körön belül érezhesd magd, you are the VIP.
A 30% egyébként már tényleg valamirevaló kedvezmény, de azért kihagyom a hétvégi shoppingot, mert nagyon az a gyanúm, hogy ostromállapotok lesznek a SPF üzleteiben.
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.