Fitness 2000, Pesterzsébet

2009.06.23. 11:25 - írta: avasarlo

Voltam a városban már pár edzőteremben, meglehetősen vegyes tapasztalattal. Amitől leginkább kinyílik a bicska a zsebemben, azok a puccos helyek (ilyen pl Palikék terme), ahova az arcok leginkább pofavizitre, smúzolásra és a részvénypiac szaunában való átbeszélésére járnak le. Ha tényleg gyúrni, mozogni akarsz, mást ajánlok neked.

A Soroksári úton levő Fitness 2000-ben nincsenek rózsadombi ficsúrok, süppedős szőnyeg és krómtól csillogó fájintos gépek: itt tényleg csak a gravitáció legyőzése számít, és az, hogy a korral egyre inkább kopó, nyúló és megfáradó testrészeidet karban tartsd. Tízpontos a személyzet is: a 120 kilós Robika a recepción a legjobb reklám a helynek, a hely kapitánya pedig, a zömök egykori testépítő pedig szigorú, de korrekt és udvarias stílusban adja elő magát - a múltkor valahogy nem passzolt az imidzséhez, ahogy a pultban a kulcsok kiadása mellett éppen egy vastag bélyegkatalógust lapozgatott.

Szóval itt, Pesterzsébeten nincsenek sallangok, a hely csupa vas és izom. Külön szekcióban vannak kardiógépek - nem a legújabb modellek, de fullos választékben. A harmadik emeleten pedig szabadsúlyok mellett ezerféle gépen tolhatod.

A közönség kicsit rejtői: kültelki bűnözők, szétvarrt és valszeg szétdrogozott testű hardcore badibilderek, tizenéves majdnemkurvák, izzadó nagypapák, duci középiskolások, deresedő halántékú bizniszmenek, feszes seggű fitnesszcsajok, egy kis izmot felszedni próbáló bölcsészek - vegyes a társaság, és néhány igazi suttyó paraszttól eltekintve okés mindenki, és ami még fontosabb, az idejárók nagy része nem a tükör előtt illegéssel tölti az idejét.

Bár kint van a susnyásban a Gubacsin, a hely HÉV-vel és busszal is viszonylag könnyen elérhető, őrzött parkolója van. Külön fícsör a rendszerváltás előtti vasszekrényekkel zsúfolt öltöző, nagyon feelinges.

Ami pedig a legjobb: egy tízalkalmas bérlet, 5500 forint, ami elég versenyképesnek mondható.

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://avasarlo.blog.hu/api/trackback/id/tr811201140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2009.06.23. 14:16:57

Rokonszenves hozzáállás, ahogy irtod a kommenteket...

msadmin 2009.06.23. 14:18:26

maradok azt otthoni súlyzoimnál
az a baj ha szar a társaság akkor szar lejárni, ha meg jó akkor meg csak dumálsz a gyurma meg sehol

avasarlo · http://avasarlo.blog.hu 2009.06.23. 14:20:21

@Zigomer Trubahin: próbálj releváns mondanivalót beírni.

buxa 2009.06.23. 14:20:27

es ez igy igaz!

raadasul van vagy 6 fekvenyomo pad, nem kell sorbaallni, ha akarsz mellre gyurni. nemugy, mint a belvarosi pofavizites helyeken, ahol 20 bringa, 10 step-gep mellett talan akad egy kombinalt fekvenyomopad, amire elore be kell jelentkezned.

parkolokat se felejtsuk el, mert itt van es ingyenes...

10 evig jartam oda gyurni, es csak pozitiv elmenyeim voltak! ha a kornyeken laknek, meg mindig oda jarnek...

Parkőr (törölt) 2009.06.23. 14:25:06

Ez a hely a város legjobbja, elég nagy, és a közönség is korrekt.

Itt kezdtem gyúrni, a szerencsétlenkedésemet soha egyetlen mosoly sem kísérte, viszont a szétgyúrt vadállat jószándékkal segített.

És ami kimaradt árban 1 nagyságrendde, kissebb mint a puccos helyek:)

lOc (a pasztafáriánus) 2009.06.23. 14:30:40

Én ide járok. Tényleg a legjobb. Csak ajánlani tudom! :)

lOc (a pasztafáriánus) 2009.06.23. 14:31:51

@buxa: Nana, most csak fejben legalább 8-at számoltam. Hátul is vannak padok.

kutymorgo 2009.06.23. 14:58:06

jó terem, de a kardió szekciót inkább ne dicsérjük. van kb. 7-8 futógép, amiből standard 2-3 rossz, nem lehet használni, 2-3 ráz, ha hozzáérsz bármely részéhez, szóval marad kb. 2-3 gép, amit használni lehet:) de nem fikázni akarom, én is oda járok:) csak nagyon messze van, de a város legjobb terme, állítom. ekkora alapterületen, ennyi gépet nem találsz. az külön előny, hogy rengeteg súlyzó van, lehet normális gyakorlatokat csinálni, és nem a csili-vili gépeken a látszatgyakorlatokat, mint egyes belvárosi helyeken....
na és az árak, magáért beszél. 7000 HUF a havibérlet korlátlanul....

kutymorgo 2009.06.23. 14:59:05

ja és képes vagyok hajnalban a város másik feléből átjárni:)

kutymorgo 2009.06.23. 15:02:49

a női öltözőben már nem vasszekrény van, bibiiii:)

KeeperBp 2009.06.23. 15:10:57

Szerintem aki járt valaha konditeremben és kicsit is komolyan vette, az pontosan tudja, hogy nem a belvárosi csilivili helyre kell menni, hanem a külvárosba, ahol kopottak a gépek és szakemberek az edzők. Ezek az emberek szenvedélyből csinálják ezt és éppen ezért nincs is pénzük drága teremre.
Másik ilyen a XVI. kerületben, a Béla utcában van. Valamilyen Zoli a tulaj és szívvel csinálja. Ajánlani tudom, én oda jártam régen. Teszteljétek le azt is.

avasarlo · http://avasarlo.blog.hu 2009.06.23. 15:14:27

@kutymorgo: ja, 1-2 gép már nem annyira penge. de elég ritkán van olyan, hogy várni kell.

itt meg robika, az ijesztő recepciós:
body.builder.hu/sp_index.htm4?spid=980265756

petijava 2009.06.23. 15:19:15


KeeperBp: Kis Zolié volt a terem, még '93-ban kezdtem nála (más teremben). Pár éve találkoztam vele, azt mondta, eladta. Tudsz róla valamit? Nagyon jól csinálta (lehet, ebbe fáradt bele)

KeeperBp 2009.06.23. 15:31:10

@petijava: Sajnos nem sokat. Tényleg Kis Zoli.
Évek óta nem voltam ott. Elköltöztem és kiesik nekem.
Sajnálom, jól csinálta. Még az iskolába kezdtem járni hozzá a nem tudom milyen utcába. Előtte meg az Ikarusban lévő terembe dolgozott.
Emlékszem mesélték, egyszer bedurrant, hogy nem megy a zsírégetés, és egész karácsonykor nem evett semmit csak ásványvizet ivott. Körülötte a család meg tömte magába a beiglit. :) Király a csávó. :)

kutymorgo 2009.06.23. 15:33:19

@avasarlo: most miért mondod hogy rémisztő? :-D azért is szeretek oda járni, mert HATALMAS embereket látok nap, mint nap és ez nagyon motiváló tud lenni. (lány létemre nem bírom a csilivili teremben a látszatedzést művelőket, kiakadok...)

kutymorgo 2009.06.23. 15:36:59

sajna mostanság nekem is olyan a napi beosztásom, hogy ritkán jutok el fitness2000-be, máshová kell mennem, mert nekem oda a gubacsi hídhoz dugóban jó 3/4, vagy 1 óra az út....:(

petijava 2009.06.23. 15:40:52

A posztot olvasva nekem is a Kis Zoli féle terem jutott eszembe. A legordasabb bűnöző is egyenrangú volt veled (és tényleg úgy kezelt), tudtál fejlődni, jól érezted magad. Most már le sem mernék menni terembe...

Sajnos a mi környékünkön sincs már ilyen hely, ezért marad az otthoni edzés.

KeeperBp: Ikarus - Metró u.-i ált. iskola - Béla utca. Én láttam lefogyva, iszonyatosan nézett ki, de megjött az esze...

További szép napot mindenkinek!

Zombika 2009.06.23. 16:12:52

Én még valamikor 15 éve, egyetemistaként jártam ide (akkor nyitott, előtte a Csilibe jártam, ami 300 méter onnan, "Erzsébet-belvárosban")
Már akkor is a legjobb hely volt pesten, tele volt olyan emberekkel, akik belenyomtak a 200-ba.
Azért szoktam el onnan, mert kis egyetemista lelkem nehezen viselte, hogy egyesek az öltözőben mellettem szúrták magukat mindenféle szarral.
Inkább kerestem egy szarabb termet, gyengébb emberekkel :)

avasarlo · http://avasarlo.blog.hu 2009.06.23. 16:16:04

@Zombika: én még nem láttam ilyet, de 1-2 arcot elnézve tényleg alap. mondjuk sztem máshol is.

monticello (törölt) 2009.06.23. 16:19:00

Szép meló, micsoda izmok! Én nem bírnám ezt csinálni, főleg tudva hogy egyszer - ki tudja mikor - úgyis szétrohad amit összegürcölök.

lOc (a pasztafáriánus) 2009.06.23. 16:35:05

@Zombika: Több, mint 2 éve járok oda és már előtte is le-lejártam, de én még nem láttam hogy bárki is szúrta volna magát az öltözőben. Máshol lehet.

Krumpliorr (törölt) 2009.06.23. 16:41:45

A vörös hajú nő ott dolgozik még?

2-3 éve amikor még oda jártunk ő volt a recepciós, ő nem volt olyan ari...
Pumuklinak becéztük, és sosem felejtem el, hogy tök üres a porta, a sor a lépcsőig kígyózik, állunk várunk 10 perc mulva pumukli megérkezik a szoliból a türelmetlen emberek láttán grimaszol egyet mintha ez lenne normális:)
Amugy a hely világbajnok:)

avasarlo · http://avasarlo.blog.hu 2009.06.23. 16:45:31

@Krumpliorr: ja, nem egy mosolybajnok a csaj... :)

egyébként őt inkább edzeni látni (legalábbis akkor, amikor én megyek), kevesebbszer a pultban.

min 2009.06.23. 16:49:39

Ha már terem, régen rossz....

Escobar888 2009.06.23. 17:05:45

El se hiszem, hogy ennyi pénzért is van konditerem.
Kellemes meglepetés. Igaz nem szándékozom lejárni.
Más mozgást találtam magamnak.

Parajpuding 2009.06.23. 18:12:56

...kint van a susnyásban...
Attól függ, hogy honnan nézzük.

A másik: nem mindenki érzi magát jól izomagyú sötét bumburnyákok között. No és valljuk be, az ottani többségnek agyra is kellene gyúrnia, mégpedig nem keveset.

Nomeg a robika típus: sosem értettem, mi visz rá embereket arra, hogy emberi torzóvá váljanak. Az arcuk meg már különösen röhejes. Mint akik állandóan a kábelt nyomják:)

Wannabe 2009.06.23. 20:34:21

@Parajpuding: Azt azért sejthetnéd, hogy nem a versenyformát tartva élik a mindennapjaikat, hanem szinte órára pontosan be van lőve hogy akkor, ott a lehető legszálkásabbak legyenek.

LyukasBogrács 2009.06.23. 20:42:00

Én is ide jártam évekig, csak aztán elköltöztem.
Ajánlani tudom.
Hiányzik az edzés, na.

tibibibi 2009.06.23. 20:58:57

Gubacsi susnyás????
Szerintem az inkább Rákosmindenféle! Vazzeg

azazello 2009.06.23. 21:34:35

"A közönség kicsit rejtői: kültelki bűnözők, szétvarrt és valszeg szétdrogozott testű hardcore badibilderek, tizenéves majdnemkurvák, izzadó nagypapák, duci középiskolások, deresedő halántékú bizniszmenek, feszes seggű fitnesszcsajok, egy kis izmot felszedni próbáló bölcsészek - vegyes a társaság, és néhány igazi suttyó paraszttól eltekintve okés mindenki, és ami még fontosabb, az idejárók nagy része nem a tükör előtt illegéssel tölti az idejét."

Micsoda szöveg, grat! Még magamra is ismertem.

avasarlo · http://avasarlo.blog.hu 2009.06.23. 21:38:28

@tibibibi: ne aggódj, teljesen korrekt rész a parttal, meg az új házakkal.

@Parajpuding: épp most értem haza a teremből, pont robika volt a pultban. nyilván egész emberformája volt, ahogy a vaskos ujjaival kiadta a kulcsot.

i hate the police (törölt) 2009.06.23. 22:58:14

Nagyon tetszett a poszt, szeretném, ha lenne folytatása, mondjuk a csili-vili helyek ironikus leírásával:)Sajnos, Budán-a 3. ill.a 11. kerületet kivéve-nincs ilyen, jó értelemben vett konditerem, csak csili-vili termek több, mint 3x -os áron/nem elírás/.Én nagyon szivesen járnék erre a helyre, de számomra nagyon messze van.
Még valami: a csili-vili helyeken is doppingolnak, természetesen nem a teremben.Ez Magyarországon nem illegális és nem is lesz soha az, egy átlagember számára, amig ez az Alkotmány lesz hatályban/így döntött az Ab. még 2oo1-ben/.
Szóval, sok sikert a folytatáshoz , remélem lesz még konditermi poszt!

hasszán 2009.06.24. 02:21:31

sok a Pestre beköltözött vidéki paraszt...ezzel a lendülettel húzhatnának haza bivalybasznádra legyőzni a komplexusaikat...

hasszán 2009.06.24. 02:22:51

járható lenne a város...és nem csak ünnepnapokon!!!

-L- 2009.06.24. 07:24:08

@i hate the police: tudsz mondani olyan helyet a 11. kerületben, amivel jó tapasztalatod van? köszi.

hubertusz 2009.06.24. 08:44:59

Gyerekek, bocs, de Palik termében is lehet fejlődni, (ő maga is ott jött rendbe a balesete után) őszes hajú gyenge emberi minőséggel rendelkező bizniszmenek pedig mindenütt vannak...

Pasi a konyhából 2009.06.24. 09:15:29

Szasztok

Van esetleg tippetek, hogy a 11kerben van jó konditerem amit ajánlanátok is? Az Etele út környékén keresek. Köszi.

kutymorgo 2009.06.24. 09:17:49

@Krumpliorr: melyikre gondolsz? mert 2 vörös hajú pultos van. az egyik tényleg olyan pumuklis, és nem mosolyog, a másik sem arról híres, hogy kedves lenne az emberekkel. Ha Robi és Olgi vannak a pultban, azt szeretem, mert kedvesek, Olgi tudja melyik kulcsot szoktam kérni, nem is kell már neki mondani, stb. A többiek inkább elriasztják az embert...

i hate the police (törölt) 2009.06.24. 12:21:47

@-L-: Igen.Az Igmándi utcában van egy terem-a neve most hirtelen nem ugrik be-kb.3-4 éve jártam oda, az ár-érték arány kitünő volt.Rengeteg kondigép, pl. este 6-kor a nagy tömeg ellenére is jól lehetett edzeni, de vannak aerob/?/gépek is.Ingyenes, őrzött parkoló, 3 éve kb.7oooft. körül volt a havi bérlet.De ez 3 éve volt.Ha beugrik a terem neve, megirom neked és akkor megtudod nézni a neten.@avasarlo: Sajnos, 1-2 éve átalakitották.Csili-vili lett.

i hate the police (törölt) 2009.06.24. 12:36:36

@-L-: Beugrott a terem neve.Mega-Fitness Centrum

p.G. 2009.06.24. 21:28:39

én már lassan 7 éve oda járok.tele van elég fura figurákkal, de egy módszer mindig bejön. Ha egyedül vagy, és kicsit tul vállalod magad valamelyik gyakorlatban oda kell menni a közeledben lévő legeslegnagyobb Grizzly-hez, és kérni hgy segítsen. Akkor hirtelen felélednek benne az apai ösztönök, láátja hogy szenvedsz, elkezd motválóan kiabálni, a végén, mikor látja hogy az utolsó leheletedig is küzdötté,l segít visszarakni a súlyt, ad egy pacsit.Aki ezt látja az másképp néz rád, és a grizzly is felismer később... Ezt én csak itt tapasztaltam!

i hate the police (törölt) 2009.06.24. 23:33:08

@p.G.: Ehhez kapcsolódva:már nem vagyok 2o éves, de még emlékszem arra, amikor elöször lementem edzeni és akkor még igen messze voltam a mai 112 kg-hoz, vagyis kissé megszeppenten néztem a ,,nagy darab emberekre,,.Aztán kellemesen csalódtam, uis mindegyikük segitőkész volt.Sajnos, ahova most járok ott tényleg-nagyrészt-csak olyan emberek bohóckodnak,akik heti heti 6x/!/lejárnak , újságot olvasni, meg diskurálni-ez nem vicc.Egyszóval, ha az ember választhat, olyan terembe menjen, ahol edzenek, mert az vhogy jobban motiválja az embert, mint a csili-vili termekben zajló ,,tőzsde-elemzés,,..

i hate the police (törölt) 2009.06.24. 23:44:18

@avasarlo: lehet, hogy ezért kimoderálsz,de szeretnék kérdezni valamit.Nem tudsz olyan magyar nyelvű szakirodalmat,amit P.Grundig/M.Bachmann írt?Az un. ,,zöld könyvük,, nekem tökéletesen bevált és látom a googlen, hogy azóta/96 óta/írtak új könyveket, de mindegyik német nyelvü-németül meg nem tudok.Arra gondolok, hogy esetleg magánkiadásban megjelent valami újabb szakirodalom tőlük.A válaszodat előre is köszönöm.

avasarlo · http://avasarlo.blog.hu 2009.06.25. 09:57:18

@i hate the police: passz, nem vagyok ebben benne. netet próbáltad?

i hate the police (törölt) 2009.06.25. 11:40:10

@avasarlo: igen, de csak német nyelvű szakirodalmat találtam.Azért köszi a választ!ui:azt X-filest egyébként senkinek nem ajánlom, a netes honlapokon pedig csak dezinformációkat találni az un. ,,szakértőktől,,.

Autószerető 2010.01.01. 12:38:38

Jó hely, szeretem. A blog pedig korrekt.

csiga79 2010.02.04. 20:36:44

Én kb. egy hónapja járok a Fitness 2000-be edzeni és tényleg jó hely. A recepciós hölgyemények viszont hagynak némi kívánnivalót maguk után. Én is egy kis vöröshajút említenék meg, egy mosolyt se láttam még az arcán, és iszonyat flegma. A mai nap tetőzte bennem a dolgokat iránta. Este lejött edzeni...előre is elnézést kérek mindenkitől hogy egy edzőteremben izzad az ember, és én nem járok hat törülközővel a nyakamban. A hölgyike addig nem tágított mellőlem míg le nemszálltam a gépről..mert ugye ő nem tud mit csinálni addig...bár ugyanabból a géppből volt még kettő.:)A hátam nyoma ott maradt a gépen (mert ugye izzad az ember), és annyi időm se volt hogy esetleg magam után nézzek, ő odavetette magát és kellemetlen helyzetbe hozott. Beszólt, és elkezdte törölgetni utánam a két pötty izzadságcseppemet. Persze fogta más is a fejét milyen iszonyat bunkó. Raadásul utána két gépet is kisajátított mert neki sok pihe puha izzadságmentes törülközője van amiket végigterített rajtuk. No én viszont izzadni járok oda, és ígérem, ha látom végigtörlöm a lábtárogató gépét az izzadt törülközőmmel.Nagyon sok mindent át kell még törölgetnie mert sokan izzadnak ott, nekem még a tenyerem is szokott!:)

rocford 2010.03.22. 12:19:36

Én lassan már 2 éve járok a Fitness 2000-be edzeni, és eddig csak pozitív tapasztalataim vannak a hellyel kapcsolatban. Kivéve persze a vörös recepciós hölgyet, aki tényleg annyira bunkó, hogy számomra hihetetlen, hogy még mindig ott dolgozik. Én biztos nem tenném ki a pultba reklámarcnak, mert bagyban rontja a hely színvonalát. Egyébként a recepciós hölgyet leszámítva nagyon király hely. Soha nem kell a gépekért sorba állni, a terem edzők kedvesek és segítőkészek. És a kardió részleg sem annyira rossz, mint ahogy előttem írták.

Joe80 2010.12.18. 20:07:13

Sziasztok! Mi újság mostanság a teremben, jó fej a személyzet és a vendégek? Lehet 30 évesen még vállasodni, ha gyenge vagyok mint a harmat, kitől lehet ott tanácsot kérni? Köszi.

fenyoke 2019.11.12. 11:23:30

Sziasztok! Nemrég költöztem Soroksárra. Elhatároztam, hogy a kondíciómat a Fitness 2000-ben javítgatom a továbbiakban. El is jutottam a recepcióig, ahol nem kellemes meglepetés várt. Vettem volna egy havi bérletet, amivel kapcsolatban a pultban álló hölgy közölte ,hogy oké, de az csak a hónap utolsó napjáig szól majd. (most 11.-e van) vagyis ezt nem éri meg kifizetni, akkor legyen talán a 10 napra szóló ?? ez sem igazán nyerő mert drágább mint egy havi bérlet kicsivel (10000.-), és nem fed le egy hónapot sehogy, ráadásul a napi jegy egy ezres, szóval minek fizessem ki előre a 10 alkalmat amikor apránként is ugyanannyi.. Osztottam szoroztam kicsit fejben és úgy döntöttem ,hogy visszamegyek a korábbi terembe ahova eddig jártam,(2. kerületben van) mert ott lehet venni havi bérletet adott hó x napjától a következő hó ugyanaz a napjáig vagyis 30 napra és még olcsóbb is.. Közel 10 percet töltöttem a Fitness 2000-ben ,de félek többet nem megyek és nem fogom ajánlani senkinek a furcsa bérlet árak miatt..
süti beállítások módosítása