A történet nem túl hosszú: a kedves ügyfél kábeltévét szeretne vásárolni a T-től, és mivelhogy oldschool, internettel nem nagyon találkozik, felkeredett, hogy egy T-üzletben tegye ezt meg. A hozzá legközelebbi egység a Camponában (ami egyébként elég gyengén szerepelt a best plaza versenyen) volt - szerda du. egy orosz turistacsoporton kívül nem sokan lézengtek az épületben, kicsit poros, válság- és hónap vége feeling lengte be a helyet.
A T-pontban azért voltak néhányan, de tűnt vészesnek. A kedves ügyfél nyomott magának egy sorszámot, majd próbálta várakozópozícióba helyezni magát az üzletben, ahol erre egyébként erre abszolút nincs kiképzett hely. Pár perc múlva az egyik abszolút kedves staff member odamegy, és rákérdez, hogy mi járatban. A válaszra felcsóválva csak annyit mond, hogy szerinte nem igazán érdemes várni, mert minimum 1-2 óra lesz: "Adok prospektust, de ne várjatok, felesleges".
Az üzletben nem volt teltház, mi az istenért tart pár ügyfelet 2 óráig ellátni? Egy ok lehet erre az is, hogy a rendelkezésre álló 6 ablak közül háromnál volt ügyfélfogadás? Passz.
26 komment
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
sixx · http://comment.blog.hu 2009.04.30. 11:43:54
2009.04.30. 12:45:58
A csaj azt mondta egyébként gyors de mi a francot lehet egy rendszeren napokon át frissíteni. Ráadásul állítólag csak az új termékeket tették föl nem a szervereket gyalulták le. Ha meg igen akkor azt ne napközbe csinálják.
esef 2009.04.30. 12:47:44
bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.04.30. 12:50:18
Éjszaka felrakják, másnap reggel meg kiderül, hogy hiába a hónapokig tartó tesztelés, élesben előjöhetnek olyan gondok, amihez kevés volt minden terhelési és egyéb teszt is. Ügyintézőnél már csak annyi jön le mindebből, hogy lassú a rendszer.
Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2009.04.30. 12:50:49
p.nyúl 2009.04.30. 12:59:21
avasarlo · http://avasarlo.blog.hu 2009.04.30. 13:03:30
esef 2009.04.30. 13:04:39
mocc 2009.04.30. 13:04:43
esef 2009.04.30. 13:06:28
(persze, én meg a jövő héten leszek a római pápa)
kadaj01 2009.04.30. 13:07:55
Ha Budapest belvárosában "műszaki okok" miatt nem lehet ADSL, akkor mégis mit vársz?
YZ 2009.04.30. 13:14:06
janikahhh (törölt) 2009.04.30. 13:14:31
dom.ir/0tipli
YZ 2009.04.30. 13:15:06
flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2009.04.30. 13:15:55
Bangjohansen (törölt) 2009.04.30. 13:19:47
Nem csak ott. Mindenhol, ahol régebbi a telefonközpont (ez a T-nél leginkább a 2000 előtti Siemenseket jelenti) nem tudnak műszaki okok miatt ADSL-t szolgáltatni csak kábelnetet. Sajnos nagyon sok ilyen központ van még és nem is sietnek a lecseréléssel mert azt mondják ott a kábel válaszd azt ha internetet akarsz.
Dinnyus 2009.04.30. 13:29:59
Addig tök jó volt,de azóta,rosszul vagyok,ha be kell menni hozzájuk valmiért.
Lalikiraly 2009.04.30. 13:34:39
Naszta · http://naszta.hu 2009.04.30. 14:07:52
Segítek: az üvegszál nem vezeti az áramot (nem gáz a villám), a réz hurok meg igen... :P
crow 2009.04.30. 14:13:55
Ügyfélszolgálat..
Vélemény következik..
Sokszor kerülök a munkám folyamán olyan helyzetbe hogy hívnom kell az ügyfélszolgálatot..
Sajnos nem az ügyfél gépén van a hiba..
Előre jelzem hogy mi a munkaköröm.. nyilván nem hentes..
Többször előfordult már hogy a T-s emberek felhívogatják az ügyfeleket és új ocobb csomagokat ajánlanak. Az ügyfél külön kérésére nem változtatnak az eddigi beállításokon..!Mondják ök..
Én sajnos sorra azt tapasztaltam hogy mindig vétenek valami hibát.. emberek hát fogjuk már fel... Mi fizetünk azért a szolgáltatásért amiből a nagy T él. ki kellene ny...ni az ügyfél fenekét.. nem lehuzni.. Sajnos azt tapasztaltam hogy a csomagváltásoknál nem viszik tovább az email beállításokat.. és utolsó alkalommal már egy tárcsázásból sikerült elérni a 6 ugyfélszolgálatos át-át kapcsolását.. ÉS ezekután sem ment..
ÉS ismét telefonáltam és az urral aki felvette közöltem hogy pipa vagyok és csak egyszer mondom el amit szeretnék vagy megcsinálják vagy problémáink lesznek..
Ö át kapcsolt ismét valakihez akinek már mindent elmondott és az ügyfeles csak annyit mondott mindjárt nézi.. és egyszer csak elindult a levelezés.. jelezte a srác hogy valaki nem tett be egy pipát a levelezésnél az ö belső rendszerükbe.. és elnézést kért..
Másik csodás eset a Superservice..
Körözést adnék ki annak aki a saját szolgálatatása utáni technikai sefgítségért pénzt kér..
Mert az rendbe van hogy szereld magad csomag .. meg vedd meg a modemet is..
na de ha a honlapon szereplő beállítások szerinti levelezés beállítás miatt nem megy az outlook-os levelezés és technikai segítséget kérek Miért kell a superszervice szolgáltatást hívni?
PErsze hogy nem ingyibül...Fizetsz ecsém mint a katonatiszt..
Mivel nem először csináltam a telefon elött elmentem a webmailes felületre igen ott ment de a levelezésben más alapján azonosít.. és ez nem volt jó...
ügyfélszolgálatos.. fizetős pénzbehajtó emberünk még csak nem is közölte hogy ezt majd a számlához csapják..
Én rákérdeztem .. és miután megtudtam pengetős.. mondtam köszi rajtam nem fogtok meggazdagodni..
Rohadjak meg ha nem tudom beállítani..
És betudtam..
Megkérdeztem hogy van bör az arcukon elkérnia a pénzt...
Hát igy...
MO 2009 ..
mokas_gizi 2009.04.30. 14:22:46
A Digikábel a legjobb, de az elég kevés helyen van sajnos
bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.04.30. 14:28:36
brodaclop 2009.04.30. 15:43:27
Ejszaka van frissites, reggel borul a bili.
kaboca36 2009.05.04. 15:21:01
remek ügyfélszolgálat, az internet gyorsabb az igértnél.
Tudom még sajnos nem nagy a lefedetségük, de ha válsztani lehet gondolkodás nélkül öket választanám.
3 éve náluk vagyok, a tv (HBO-val),telefon és internet (20MB-15MB) 5400 ft