Amikor a Telekom elküld

2009.04.30. 11:27 - írta: avasarlo

Címkék: telekom campona

A történet nem túl hosszú: a kedves ügyfél kábeltévét szeretne vásárolni a T-től, és mivelhogy oldschool, internettel nem nagyon találkozik, felkeredett, hogy egy T-üzletben tegye ezt meg. A hozzá legközelebbi egység a Camponában (ami egyébként elég gyengén szerepelt a best plaza versenyen) volt - szerda du. egy orosz turistacsoporton kívül nem sokan lézengtek az épületben, kicsit poros, válság- és hónap vége feeling lengte be a helyet.

A T-pontban azért voltak néhányan, de tűnt vészesnek. A kedves ügyfél nyomott magának egy sorszámot, majd próbálta várakozópozícióba helyezni magát az üzletben, ahol erre egyébként erre abszolút nincs kiképzett hely. Pár perc múlva az egyik abszolút kedves staff member odamegy, és rákérdez, hogy mi járatban. A válaszra felcsóválva csak annyit mond, hogy szerinte nem igazán érdemes várni, mert minimum 1-2 óra lesz: "Adok prospektust, de ne várjatok, felesleges".

Az üzletben nem volt teltház, mi az istenért tart pár ügyfelet 2 óráig ellátni? Egy ok lehet erre az is, hogy a rendelkezésre álló 6 ablak közül háromnál volt ügyfélfogadás? Passz.

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://avasarlo.blog.hu/api/trackback/id/tr991095265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sixx · http://comment.blog.hu 2009.04.30. 11:43:54

tegnap számlét akartam befizetni (debrecen), húsz percig kínlódott a csaj a géppel, és aszonta, valami rendszerfrissítés miatt iszonyú lassú az egész ügyintézés, majd ma.

2009.04.30. 12:45:58

Érdekes én kedden voltam is akkor is rendszerfrissítés miatt volt lassú a rendszer
A csaj azt mondta egyébként gyors de mi a francot lehet egy rendszeren napokon át frissíteni. Ráadásul állítólag csak az új termékeket tették föl nem a szervereket gyalulták le. Ha meg igen akkor azt ne napközbe csinálják.

esef 2009.04.30. 12:47:44

Én április 14-én rendeltem náluk digitális minicsomagot, bekötési idő 8 nap. Ehhez képest ma fogok menni harmadszorra asztalt verni.

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.04.30. 12:50:18

@Alec: ez nem úgy működik, hogy napközben... (gondolom én, egy nagybanktól nem sokban különbözik a T-)
Éjszaka felrakják, másnap reggel meg kiderül, hogy hiába a hónapokig tartó tesztelés, élesben előjöhetnek olyan gondok, amihez kevés volt minden terhelési és egyéb teszt is. Ügyintézőnél már csak annyi jön le mindebből, hogy lassú a rendszer.

Rexfelugyelo · http://rexfelugyelo.blog.hu 2009.04.30. 12:50:49

Ne aggódjatok, én felhívtam őket efféle IPTv ügyben, és kiderült, hogy nem is tudnak ilyet Angyalföldön szolgáltatni. Örültem nagyon, hogy ez nem hosszú sorban állás után derült ki.

p.nyúl 2009.04.30. 12:59:21

rendelést és csomagmódosítást telefonon és emailon is lehet intézni.minek bekolbászolni fölöslegesen?

avasarlo · http://avasarlo.blog.hu 2009.04.30. 13:03:30

@playboynyuszi/: koros user, internetje, emailje nincs. ezért kolbászol.

esef 2009.04.30. 13:04:39

Már 10 perce kapcsolgatnak ide-oda. Múltkor 27 perc után nyögték ki, hogy nem tudnak segíteni... :) Jó ez a szabad szolgáltatóválasztás, de kihez menjek, ha a környékünkön csak nálunk van kábelnet? (ADSL nem jó)

mocc 2009.04.30. 13:04:43

Az összes T szolgáltatás és főként a szolgáltató egy rakás szar! Egy ideig ők adták a szélessávomat. A beszerelésnél mondjuk feltűnt, hogy semmit be nem állítottak, csak behozták a kábelt, a modemet,aztán csókolom, a többit csináljam én, ha tudom. Aztán 1-1,5 év múlva egyszercsak elment a net. Hibát többször bejelentettük, nem reagáltak. Ügyfélszolgálatra be, várakozás, majd közlik, hogy ezzel ne hozzájuk menjek, hanem a város másik végébe, félfogadás munkaidőmben persze. Megyek, várok, közlik, hogy már rég megszüntette valaki valamiért a szerződésem, mit ugrálok. Arról ő nem tehet, hogy engem nem értesítettek erről. Különben is, áprilisban megszűnt a szerződésem, de azért még fizessem ki a júliusi(!) adatforgalmamat. A modem, meg ha zavar,hát szedjem szét, vigyem be,adjam le. Hát,ennyit róluk.Azóta sem vagyunk jóban. Bocs a bő léért...

esef 2009.04.30. 13:06:28

Megvan a fantasztikus válasz: majd a jövő héten aktiválják... :)
(persze, én meg a jövő héten leszek a római pápa)

kadaj01 2009.04.30. 13:07:55

Rexfelugyelo

Ha Budapest belvárosában "műszaki okok" miatt nem lehet ADSL, akkor mégis mit vársz?

YZ 2009.04.30. 13:14:06

Nekem sajnos a múltkor a UPC Kinizsi utcai ügyfélszolgálatán kellett ügyet intéznem. Két és fél órán keresztül vártam, aztán kevesebb mint tíz perc alatt elintéztem a dolgot. Mindezt úgy, hogy a kb. 10-12 ablakból egyszerre maximum 4-nél dolgoztak (volt hogy csak egynél), a többiek a kávé-cigi-kaja-kávé-cigi-wc-kávé-cigi kombót nyomatták végig.

janikahhh (törölt) 2009.04.30. 13:14:31

Én pár hónapja ebben a boltban vettem a obilomat. az ügyintéző srác rendes volt, minden gyorsan elintéződött... beszélgettünk egy kicsit, aztán kiderült, hogy tiplizne onnan a francba :) Egyébként tényleg ruppótlanság, hogy nem lehet leülni az ügyfeleknek.
dom.ir/0tipli

YZ 2009.04.30. 13:15:06

@YZ: és olyan ügy volt, amit nem tudtam neten, telefonon elintézni, csak és kizárólag személyesen... :(

flegman · http://usazzunk.blog.hu/ 2009.04.30. 13:15:55

ez a franchise rendszer hátránya, vagy inkább az ungarische megvalóschításch

Bangjohansen (törölt) 2009.04.30. 13:19:47

@kadaj01:
Nem csak ott. Mindenhol, ahol régebbi a telefonközpont (ez a T-nél leginkább a 2000 előtti Siemenseket jelenti) nem tudnak műszaki okok miatt ADSL-t szolgáltatni csak kábelnetet. Sajnos nagyon sok ilyen központ van még és nem is sietnek a lecseréléssel mert azt mondják ott a kábel válaszd azt ha internetet akarsz.

Dinnyus 2009.04.30. 13:29:59

Amióta nem Westel,azóta egy rakás szar a cég.
Addig tök jó volt,de azóta,rosszul vagyok,ha be kell menni hozzájuk valmiért.

Lalikiraly 2009.04.30. 13:34:39

Jah mint a XVI kerben, hát a 2Mbit fölötti ADSL az necces :D A feltöltésem is a 196k ból kb 150 ha megvan. Állítólag messze vagyok a központól. Na mind1. A lényeg az hogy a Cinkotai központban második világháborús még a DSLAM kb :D mondom és csere? hát majd három hónap múlva lesz valami fejlesztés aztán állnak át optikára. Nem tudom valahogy elhinni a T nek hogy egész országot újra feltúrná, hogy az optikát a házakba vigye. Me ugye azt fődd alatt kell :d Mondjuk így eltűnne a sog randa teló oszlop.

Naszta · http://naszta.hu 2009.04.30. 14:07:52

@Lalikiraly: Pont a hurok miatt volt kötelező a föld kábel. Ennek üvegszálnál - ugye - már semmi jelentőssége nincs...

Segítek: az üvegszál nem vezeti az áramot (nem gáz a villám), a réz hurok meg igen... :P

crow 2009.04.30. 14:13:55

Kemény leszek..
Ügyfélszolgálat..
Vélemény következik..
Sokszor kerülök a munkám folyamán olyan helyzetbe hogy hívnom kell az ügyfélszolgálatot..
Sajnos nem az ügyfél gépén van a hiba..
Előre jelzem hogy mi a munkaköröm.. nyilván nem hentes..
Többször előfordult már hogy a T-s emberek felhívogatják az ügyfeleket és új ocobb csomagokat ajánlanak. Az ügyfél külön kérésére nem változtatnak az eddigi beállításokon..!Mondják ök..
Én sajnos sorra azt tapasztaltam hogy mindig vétenek valami hibát.. emberek hát fogjuk már fel... Mi fizetünk azért a szolgáltatásért amiből a nagy T él. ki kellene ny...ni az ügyfél fenekét.. nem lehuzni.. Sajnos azt tapasztaltam hogy a csomagváltásoknál nem viszik tovább az email beállításokat.. és utolsó alkalommal már egy tárcsázásból sikerült elérni a 6 ugyfélszolgálatos át-át kapcsolását.. ÉS ezekután sem ment..
ÉS ismét telefonáltam és az urral aki felvette közöltem hogy pipa vagyok és csak egyszer mondom el amit szeretnék vagy megcsinálják vagy problémáink lesznek..
Ö át kapcsolt ismét valakihez akinek már mindent elmondott és az ügyfeles csak annyit mondott mindjárt nézi.. és egyszer csak elindult a levelezés.. jelezte a srác hogy valaki nem tett be egy pipát a levelezésnél az ö belső rendszerükbe.. és elnézést kért..

Másik csodás eset a Superservice..
Körözést adnék ki annak aki a saját szolgálatatása utáni technikai sefgítségért pénzt kér..
Mert az rendbe van hogy szereld magad csomag .. meg vedd meg a modemet is..
na de ha a honlapon szereplő beállítások szerinti levelezés beállítás miatt nem megy az outlook-os levelezés és technikai segítséget kérek Miért kell a superszervice szolgáltatást hívni?
PErsze hogy nem ingyibül...Fizetsz ecsém mint a katonatiszt..
Mivel nem először csináltam a telefon elött elmentem a webmailes felületre igen ott ment de a levelezésben más alapján azonosít.. és ez nem volt jó...
ügyfélszolgálatos.. fizetős pénzbehajtó emberünk még csak nem is közölte hogy ezt majd a számlához csapják..
Én rákérdeztem .. és miután megtudtam pengetős.. mondtam köszi rajtam nem fogtok meggazdagodni..
Rohadjak meg ha nem tudom beállítani..
És betudtam..
Megkérdeztem hogy van bör az arcukon elkérnia a pénzt...

Hát igy...
MO 2009 ..

mokas_gizi 2009.04.30. 14:22:46

T-Com UPC mind a kettő szemét bunkó cég, de van olyan ahol nincs más szolgáltató...
A Digikábel a legjobb, de az elég kevés helyen van sajnos

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.04.30. 14:28:36

@mokas_gizi: a digikábelnek legalább olyan ocsmány híre van, mint a másik kettőnek. Az a nagy helyzet, hogy ma, Magyarországon választhatsz a szar és a szar között.

brodaclop 2009.04.30. 15:43:27

@bécsi pszicho: Pontosan igy van, a honapokon at tarto tesztelest leszamitva. :)

Ejszaka van frissites, reggel borul a bili.

kaboca36 2009.05.04. 15:21:01

Hát ha tudtok akkor a Digi-nél kössetek szerzödést.

remek ügyfélszolgálat, az internet gyorsabb az igértnél.

Tudom még sajnos nem nagy a lefedetségük, de ha válsztani lehet gondolkodás nélkül öket választanám.

3 éve náluk vagyok, a tv (HBO-val),telefon és internet (20MB-15MB) 5400 ft

memphis25 2009.05.25. 15:38:58

@crow: azért mindennel nem értek egyet a hozzászólásodban. Szuperszervíz: persze, kiszámlázzák a segítséget, vagy munkát, de miért is? Mert olyanba kérsz segítséget, ami nem a szolgáltatás része. Pl. Outlook express. A szolgáltató rendelkezésedre bocsájt egy mail postafiókot. Az, hogy te ezt egy levelező programmal használod, csak egy lehetőség. Az pedig hogy esetleg nem értesz hozzá és nem tudod beállítani, nem a szolgáltató hibája. Ennyi erővel egy MSN beállításért is szidhatnád a szolgáltatót. Egyébként meg: mindenki azt a szolgáltatót szidja, amelyiknél van.

ügyfélszolgálatos 2009.06.15. 17:36:07

@mokas_gizi: Ja a Digikábel mi? Nekem rendszeresen 0-ra esett vissza a letöltési sebesség. Csak úgy. A hibaelhárítás a cég szerint annyi, hogy húzzam ki a modemet egy kicsit.
süti beállítások módosítása