A kidobott vásárló esete

2006.04.07. 14:04 - írta: avasarlo

Címkék: minden más

Az egyik budaörsi sportáruházban a biztonsági őrök kidobtak az ajtón, miután meghallották, hogy a vásárlók könyvét kérem. Szemtanú nincs, csak az áruházi alkalmazottak és a kamerák. A fogyasztovedelem.com fórumának egyik gyöngyszeme, Teri posztja, a hátteret nem ismerjük.A fogyasztovedelem.com fórumának egyik gyöngyszeme, <span style="font-style: italic;">Teri</span> posztja, a hátteret nem ismerjük.<br><br>"Az egyik budaörsi sportáruházban a biztonsági őrök kidobtak az ajtón, miután meghallották, hogy a vásárlók könyvét kérem. Szemtanú nincs, csak az áruházi alkalmazottak és a kamerák.<br><br>Hogy miért kértem a vásárlók könyvét? Kifelé menet a pénztáros nő arrogánsan utánam szólt: "Hányszor jön ez még?" Akkor látott másodszor, egyetlen szót sem beszéltem vele. Visszafordultam, és megkérdeztem, hogy mit mondott. Úgy csinált, mintha ott se lennék. Kértem a vásárlók könyvét, erre ketten megragadtak (egyikük az áruház vezetője), és kidobtak az ajtón.<br><br>Mi a teendő? Belenyugodjak?"<br><br>Az egyik budaörsi sportáruház ezúttal a Divex.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avasarlo.blog.hu/api/trackback/id/tr14887609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása