Újabb jó kis átverés

2006.09.14. 15:12 - írta: avasarlo

Címkék: mindenmás

Köremailben jött az alábbi átverésről szóló sztori. A történet tanulságos, de azért kivédhető az ilyesmi. Egy az egyben másolom be a mailt, remélem, nem csak nekem új.<br><br>***<br><br>Ha nem velem történik meg, nem hiszem el. A történet lényege a következő:<br>&nbsp;<br>Meghirdettem a számítógépemet a neten vagy 10 apróhírdető oldalon. Többek közt a www.88.hu-n. Eltelt pár nap, de egy telefon sem érkezett. Majd megnéztem az e-mailemet ahová jött egy üzenet, a www.88.hu-n keresztül küldték el. Az üzenet az alábbi volt :<br>&nbsp;<br>A továbbított üzenet:<br>Erdekel! Nem tudtam elerni Ont! Kerem hivjon! Tel: 91/ 180 511. Surgos! Kovacs Laszlo <span style="font-style: italic;">(a nevet kicseréltem)</span><br>Az üzenet küldőjének email címe:<br>laszlo.kovacs@t-online.hu <span style="font-style: italic;">(ez se az eredeti mailcím)</span><br><br>Nagyon megörültem, hogy végre egy érdeklődő. Az e-mailt hajnali egykor érkezett, ki voltam persze kapcsolva, sima ügy. Telefont ragadtam, tárcsáztam, ahol egy hangposta fogadott, ami közölte a hangposta megtelt. Furcsa. Utánanéztem az előhívószámnak, melyik vidéki város lehet ez, kiderült a szám emeltdíjas, az e-mail cím nem létezik! A szöveg annyira általános, hogy gyanítom emberünk minden feladott hírdetésre üzenetet küld, az emelt díjas telefonszámokban kevésbé járatos emberek (én eddig úgy tudtam, hogy csak a 90-es és a 81-es előhívószám emeltdíjas)&nbsp; egyből telefonálnak és hívásonként 200-500 Ft-ot az emberünk zsebre vág. Gyönyörű !<br>&nbsp;<br>Két megjegyzés :<br>&nbsp;<br>1. a klasszikus profi csaló. T-online e-mail cím üzenete : nem vagyok fantom. egy freemail-es bizalmatlan lehet. Akkor "keresett" amikor tényleg ki voltam kapcsolva. A telefonszámot csak így írja : Nem írja, hogy 06-91 ami&nbsp; talán gyanút keltene, hisz a tévében is mindig azt látja az ember, hogy 06-90 vagy 06-81.<br>&nbsp;<br>2 egy vicc jutott az eszembe : Kohn bedob egy sékelt a kóla automatába, de az elnyeli. bedob még egy sékelt, de azt is elnyeli a gép. Végül bedob mégy egyet, és miután a gép azt is elnyelte, Kohn felismerő, mosolygó arcal megszólal :&nbsp; - Ügyes.<br>&nbsp;<br>Küldd tovább, nehogy más is ráfusson, vagy vegyél egy te is egy emelt számot. <br>

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://avasarlo.blog.hu/api/trackback/id/tr9887556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása