Jó kis filmet csinált elsőre Tilla: a szabványos karakterek hozzák, amit hozniuk kell, tempősan halad előre a történet is, és igazi színészek szerepelnek benne. És (1-2 kisebb mellett) két ordítóan esetlen product placement kerül bele, amik köszönnek szépen, rákönyökölnek a filmre, és semmiképpen sem illenek abba.
Az egyik a Danubius szpotjának max. volumén való bőgetése a garázsban, a másik pedig a "világ legnagyobb kaparós sorsjegye", amit a Szerencsejáték Zrt. dotál.
Nem Los Angelesben vagyunk, a magyar rögvalóságban nyilván megkerülhetetlen a filmekbeli szponzori jelenlét, de ha két Facebook-session között csak pár percre leült volna a kreatív department, simán összelehetett volna hozni elegánsabb megoldásokat. Persze kintről könnyű megmondani a frankót, és különben is: úgy tűnik, mindkét cég elérte, amit akart és legalább egy néző agyába beleégette az üzenetet.
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.